مرکز تعمیرات پرینتر

مرکز تعمیرات پرینتر

اگر به صورت مداوم از پرینتر استفاده میکنید لطفا مطالب سایت رو مطالعه کنید.


 این اطلاعات میتواند برای شما در خرید و فروش و نگهداری و تعمیرات پرینترتان مفید باشد.

مجموعه ایران تعمیر به صورت تخصصی در زمینه تعمیرات پرینتر، مشاوره و خرید و فروش ماشین های اداری فعالیت می نماید. با توجه به سابقه طولانی مدت در حیطه ماشین های اداری ؛ تعمیر پرینتر و استفاده از نیروهای تحصیل کرده و مجرب آماده خدمت رسانی در تمامی زمینه های زیر مجموعه در مرکز تعمیرات پرینتر می باشد.
تعمیر پرینتر
تعمیر پرینتر

خدمات تعمیر پرینتر در محل و در محیط شرکت:

در صورتی که شما نیاز به تعمیرات پرینتر در محل خود دارید با شماره های داخل سایت تماس حاصل فرمایید. تا بعد از مشخص شدن مشکل دستگاه، تکنسین مورد نظر  با تجهیز لوازم  مورد نیاز در کمتر از یک ساعت جهت تعمیر پرینتر به محل اعزام شود؛ در غیر اینصورت میتواند جهت تعمیر پرینترتان آن را به محل شرکت ارسال کنید.
مرکز تعمیرات پرینتر
مرکز تعمیرات پرینتر با تکنسین مجرب

مراحل مرکز تعمیرات پرینتر :

  1. مشاوره تلفنی ( گاها خیلی از مشکلات بسیار ساده هستند و با یک مشاوره تلفنی مشکل حل شده و نیازی به تکنسین نمی یاشد)
  2. هماهنگی با تکنسین مربوطه ( پرینترهای موجود در بازار با برندها مختلفی هستند در زمان تماس شما برای درخواست تعمیر پرینتر تکنسینی که به برند دستگاه شما مسلط میباشد برایتان اعزام خواهد شد.)
  3. اعزام تکنسین (بعد از تماس هر کجای تهران که باشید در کمتر از یک ساعت تکنسین های ما جهت تعمیر پرینتر در محل شما حاظر میشوند.)
  4. تست و تحوبل دستگاه های تعمیری(متخصصین ما وظیفه دارند بعد از تشخیص معایب دستگاه و تعمیر پرینترتان آن را به مسئول مربوطه تحویل دهند)
  5. ارائه خدمات بعد از تعمیرات( بعد از تعمیر پرینتر؛ شما عضوی از مجموعه ایران تعمیر خواهید بود درباره هر کدام از ماشینهای اداری سوالی داشتید  با افتخار در مرکز تعمیرات پرینتر پاسخگوی شما خواهیم بود)
  6. تخفیفات( در صورتی که مشتری ثابت این مجموعه باشید تخفیفات گوناگونی از قبیل شارژ کارتریج رایگان کارت تخفیف تعمیرات 15تا 50 درصدی دریافت خواهید نمود )
Printer Repair Center
Printer Repair Center

تعمیر پرینتر در محل:

تعمیرات پرینتر علاوه بر نیاز به تجربه کافی جهت تعمیر دستگاه نیاز به دانش تخصصی دارد؛ و همچنین علاوه بر تجربه و دانش باید از قطعات و مواد مصرفی با درجه کیفی بالا در تعمیر پرینتر استفاده شود تا از عمر مفید دستگاه کاسته نشود.
تکنسین های این مجموعه ( مرکز تعمیرات پرینتر) وظیفه دارند توضیحات لازم در مورد چگونگی استفاده و نگهداری دستگاه رو به مشتریان توضیح دهند.

برند دستگاه های پرینتر موجود در بازار ایران:

تعمیرات پرینتر hp

مرکز تعمیرات پرینتر ایران تعمیر و چند نکته درباره پرینتر های hp ، بهترین برندی پرینتری که بازار ایران را گرفته از نظر عملکرد و هم از نظر مواد مصرفی پرینتر های hp  می باشند، هم پرینتر های تک کاره و هم پرینتر های چند کاره این برند دارای کارایی زیادی هستند.
 تعمیر پرینتر hp به مراتب از هزینه های کمتری نسبت به سایر برند ها برخوردار میباشد و در ضمن قطعات این دستگاه ها بهتر و ارزانتر هستند.

مرکز تعمیرات پرینتر canon:

بعد از پرینترهای  hp برندی که خیلی به این پرینتر ها نزدیک میباشد پرینتر های  canon می باشند که از نظر مواد مصرفی و قطعات تعمیری بسیار نزدیک به پرینتر های  hp می باشد. تعمیر پرینتر canon  بسیار شبیه به تعمیرات پرینتر اچ پی می باشد.

تعمیرات پرینتر سامسونگ:

بعد از این دو برند میتوان از پرینتر های samsung نام برد که علاوه بر قیمت مناسب بسیار پرینتر های پر قدرتی را روانه بازار کرده است.تعمیر پرینتر سامسونگ بسیار شبیه به پرینتر های xerox وtally genicom میباشد با همان مواد مصرفی و کارایی

مرکز تعمیر پرینتر brother:

با توجه به اینکه پرینتر های برادر بسیار پرینترهای خوبی از نظر کارایی هستند ولی جایگاهی به مراتب پایین تر از برندهای نام برده شده در بازار ایران را به خود اختصاص داده اند.مواد مصرفی و هزینه تعمیر پرینتر brother به مراتب گرانتر نسبت به برند هایی نام برده شده دارند ولی عمر مفید این پرینتر ها بسیار بالا می باشد.

مرکز تعمیرات پرینتر panasonic:

تعمیر پرینترهای پاناسونیک و مواد مصرفی این پرینتر هم همانند پرینترهای brother  تقریبا میتوان گفت هزینه بالانری نسبت به تعمیر پرینتر اچ پی و تعمیر پرینتر کنون دارند.ولی میتوان به نقاط قوتی همچون سیستم کاغذ کش و توان کار ماهیانه بالا در این پرینترها اشاره کرد.

مرکز تعمیر پرینتر lexmark:

برند لکسمارک پرینتر هایی بسیار قدرتمند و با سرعت بالایی تولید نموده ولی متاسفانه در ایران خدمات و مواد مصرفی به صورت گسترده واردات و توزیع نگردیده این برند قدرتمند چند مدل به صورت گسترده بیشتر در ایران ندارد مانند lexmark e260, lexmark e250, lexmark e120, lexmark  x317,lexmark x364,lexmarkx204,lexmark x203,lexmark x340
البته ایران تعمیر در تهیه و تعمیرات مدل های نام برده شده بصورت گسترده کار خواهد نمود.
تعمیرات پرینتر در محل
تعمیرات پرینتر در محل

توضیحات تکمیلی:

برندهایی که در بالا نام برده شد تمامی برند های موجود در بازار دنیا نمی باشد بلکه این توضیحات با توجه به بازار واردات، توزیع مواد مصرفی و حتی تکنسین جهت تعمیر پرینتر در بازار ایران نام برده شد.

تکنسین های ایران تعمیر:

نگران تعمیرات پرینتر خود نباشد زیرا ایران تعمیر با توجه به برند و مشکل دستگاه شما تکنسینی که با برند و مدل دستگاه شما آشنایی کامل را دارد جهت تعمیر دستگاه  به کار گرفته میشود، و سعی ما بر این است با استفاده از قطعات و مواد مصرفی درجه یک و قیمت مناسب رضایت مندی شما را بدست آوریم.با شماره های بالا در سایت تماس حاصل فرمایید تا به شما درباره تعمیر پرینتر تان مشاوره داده شود ایران تعمیر مرکز تعمیرات پرینتر در ایران.

تمامی مطالب بالا درباره پرینترهای لیزری بود و اگر پرینتر شما جوهر افشان هست به خواندن باقی مطالب ادامه دهید.

پرینتر جوهر افشان:

تعمیرات فوق تخصصی پرینتر جوهر افشان از تعمیرات هد دستگاه تا تعمیرات بردی دستگاه رفع مشکلات مکانیکی ، سخت افزاری و نرم افزاری به صورت کاملا  تخصصی در  مرکز تعمیرات پرینتر ایران تعمیر صورت می پذیرد. با در نظر گرفتن یک سقف هزینه برای خرید پرینتر رنگی با توجه به توضیحات پایین متوجه خواهید شد که پرینتر های جوهر افشان  هزینه کمتری برای چاپ خواهند داشت.
از مزایای پرینتر جوهر افشان میتوان به هزینه پایین تمام شده چاپ اشاره کرد ، سرعت چاپ بالای دستگاه نیز یکی درگیر از فاکتور های مهم دستگاه های جوهر افشان نسبت به پرینتر های لیزری رنگی میباشد و از معایب پرینتر های جوهر افشان میتوان به خشک شدن هد دستگاه اشاره کرد، برای ممانعت از خشک شدن هد دستگاه باید به صورت پیوسته از دستگاه پرینت گرفت.

تعمیرات پرینتر جوهر افشان epson:

مشخصا بهترین برند پرینتر جوهر افشان در ایران از لحاظ خدمات ، مواد مصرفی پرینتر و قطعات مسلما پرینترهای اپسون هستند. تعمیرات پرینتر epson چه پرینتر های a4 و  چه پرینتر های a3  در مجموعه ایران تعمیر به صورت تخصصی انجام میگیرد.تانک دار کردن پرینتر های اپسون بخش زیادی از هزینه های چاپ را برای شما کم خواهد نمود.مرکز تعمیرات پرینتر ایران تعمیر

تعمیرات پرینتر جوهر افشان canon:

بعد از پرینتر های اپسون میتوان از پرینتر های کنون نام برد.تعدادی از پرینتر های کنون روی خود تانک جوهر دارند که ابن مسئله در هزینه های تمام شده چاپ بسیار حائظ اهمیت است.برای تعمیرات پرینتر جوهر افشان canon میتوانید با ما در ارتباط باشید.

تعمیرات پرینتر جوهر افشان hp:

تعمیر پرینتر در محل

برند hp در زمینه پرینترهای لیزری در ایران بسیار جا افتاده و قدرتمند می باشد ولی در حیطه پرینترهای جوهر افشان در ایران خدماتی مانند پرینترهای لیزری ندارد بنا براین خرید و استفاده از پرینترهای جوهر افشان این برند را اصلا توصیه نمیکنیم.هزینه مواد مصرفی بسیار بالا کمبود قطعات جهت تعمیرات پرینتر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.