نمایندگی تعمیرات پرینتر در لرستان

نمایندگی تعمیرات پرینتر در لرستان

نمایندگی تعمیرات پرینتر در لرستان
نمایندگی تعمیرات پرینتر در لرستان

نماینده رسمی ایران تعمیر در استان لرستان با کادری مجرب آماده سرویس رسانی در تمامی شهرستان های لرستان و حومه می باشد.

ایران تعمیر یکی از مراکز تخصصی تعمیرات ماشین های اداری از جمله تعمیرات پرینتر ، تعمیرات فتوکپی ، تعمیرات اسکنر ، تعمیرات فکس ، تعمیرات پولشمار و همچنین مشاوره در خرید و فروش دستگاه های اداری تامین قطعات و مواد مصرفی تمامی دستگاه های اداری به صورت کاملا تخصصی فعالیت نموده و همواره حامی تمامی نمایندگان خود در سراسر ایران می باشد.

ایران تعمیر در شهرستان های استان لرستان (خرم اباد – الیگودرز- بروجرد – درود  – ازنا – الشتر – کوهدشت ) نماینده فعال می پذیرد ،لطفا در صورت واجد شرایط بودن با این مرکز تماس بگیرید.

شرایط اخذ نمایندگی ایران تعمیر :

۱-تخصص در زمینه تعمیرات ماشین های اداری.

تبصره : در ایران تعمیر تست های مختلف گرفته می شود برای تایید مهارت های تکنسین در صورت تایید، مجوز  نمایندگی صادر می شود.

۲-داشتن مکان ثابت (مغازه،شرکت،فروشگاه) برای تعمیرات.

تبصره : در صورت نداشتن جای ثابت با ما تماس بگیرید.

۳-تمامی قطعات و مواد مصرفی نمایندگان ایران تعمیر باید توسط واحد مرکزی ایران تعمیر تامیین شود، قطعات و مواد مصرفی تمامی دستگاه ها موجود می باشد با قیمت های مناسب.

۴-اولوییت با افرادی که در دوره های ایران تعمیر شرکت کنند.

مزایا گرفتن نمایندگی ایران تعمیر:

۱- تامین قطعات و مواد مصرفی به قیمت همکاری و مناسب، ایران تعمیر آرشیو کاملی از قطعات ماشین های اداری می باشد.

۲- تجربه تعمیرات تخصصی با مشاوره و پشتیبانی ۲۴ ساعته.

۳- شرکت ایران تعمیر با داشتن سایت قوی تعمیرات، آموزش، خرید و فروش ماشین های اداری در سراسر ایران، تبلیغات نمایندگی های شهرستان خود را به صورت رایگان در داخل سایت مربوط به شهرستان نماینده به مدت یک ماه (مدت تبلیغات قابل تغیر است) انجام میدهد از این رو دیگر نیازی به تبلیغات و نگرانی در رابطه با شناخته شدن نداشته باشید (برای تبلیغات بیشتر در داخل سایت با ما تماس بگیرید).

۴- خوابگاه رایگان برای هنرجویان شهرستانی.

۵- امکان برگزاری کلاس های آموزشی در روزهای تعطیل.

۶- برگزاری دوره های فشرده و کوتاه مدت و کاملا خصوصی و بدون محدودیت.

۷- آموزش نحوه برخورد با مشتری و بستن قرار داد با شرکت ها.

۸- هنرجویان در پایان دوره در صورت تمایل می توانند در ایران تعمیر شروع به کار کنند.

hp

تعمیر پرینتر

نمایندگی تعمیرات پرینتر در لرستان

دانستنی ها:

تونر شارژ یا پودر شارژ جیست؟

تونر شارژ از مواد مصرفی پرینتر لیزری می باشد همانند جوهر در پرینترهای جوهرافشان، تونر شارژ به صورت پودر می باشند و داخل مخزن تونر کارتریج های لیزری قرار میگیرند و توسط قسمت لیزر پرینتر بر روی کاغذ قرار میگیرند و فرایند تصویر سازی را بوجود می آورند.

قطعه درام (یکی دیگر از دیگر مواد مصرفی پرینتر لیزری و دستگاه فتوکپی) می باشد که وظیفه انتقال تصویر بر روی کاغذ را دارد، در واقع تونر شارژ (پودر) را بروی سطح کاغذ انتقال می دهد، و اگر در این فرایند از تونر بی کیفیت و متفرقه استفاده شود تونر بر روی سطح درام چسبیده و قطعه فوم رولر توانایی پاک سازی سطح درام را نخواهد داشت و در تصویر مشکل زمینه زدن بوجود می آید، از این رو پیشنهاد می شود برای شارژ کردن کارتریج پرینتر لیزری از تونرهای بی کیفیت استفاده نشود.
تونر شارژ به دو صورت تونر مشکی و تونر رنگی در بازار عرضه می گردد که برای چاپ سیاه و سفید و چاپ رنگی کاربرد دارند.

ماشین های اداری تخصص ماست.

برای اطلاع از سرفصل های آموزشی و قیمت دوره اینجا کلیک کنید.

علاقه مندان و افراد جویای کار می توانند با تماس با ایران تعمیر و مشاوره رایگان جهت جهت بازار کار، شرایط کاری و کسب درآمد را برای خود فراهم کنند.