تعمیر پرینتر hp

تعمیر پرینتر hp
تعمیر پرینتر hp
تعمیر پرینتر hp
تعمیر پرینتر hp

تعمیرات تخصصی

پرینتر های hp یکی از متداول ترین برندهای پرینتر در بازار ایران می باشد.این برند از پرینتر هم دارای پرینتر لیزری (سیاه سفید و رنگی)و هم دارای پرینتر های جوهر افشان میباشد. با توجه به مواد مصرفی در تعمیرات پرینتر hp معمولا نوع لیزری این برند بسیار مرسوم تر از نوع جوهر افشان در این برند می باشد.
مواد مصرفی پرینتر شامل کارتریج ، پد و پیکاپ هستند البته باید دوباره به این نکته اشاره کرد که قطعات پرینتر hp هم به سهولت و هم با قیمت ارزان در بازار ایران میباشد.از این رو استفاده از پرینتر های hp  با توجه به این وضعیت تحریم ها بسیار به صرفه تر از سایر برند ها میباشد.

تعمیر پرینتر hp

خدمات ایران تعمیر در راستای ماشین ها اداری از جمله خرید و فروش ، تعمیرات . آموزش ماشین های اداری میباشد لذا شما برای مشاوره در ارتباط با هر مشکلی که در حیطه ماشین های اداری به آن برخورد کردید میتوانید روی ما حساب کنید.
متخصصین ایران تعمیر در تمامی ابعاد تعمیرات  پرینتر با برند اچ پی تخصص لازم را دارند و با استفاده از قطعات اورجینال و قیمت مناسب تعمیرات پرینتر شما را با گارانتی انجام میدهند.قیمت های ما قابل استعلام هستند و کیفیت کار ما شما را به مشتری دائم تبدیل خواهد نمود.

آموزش تعمیرات

واحد تعمیرات شرکت ایران تعمیر از علاقمندان و افراد جویای کار جهت شرکت در دوره های آموزشی یادگیری تعمیرات ماشین های اداری دعوت بعمل می آورد.

ماشین های اداری تخصص ماست.

برای اطلاع از سرفصل های دوره آموزشی و شرایط دوره بر روی لینک زیر کلیک کنید.

آموزش تعمیرات ماشین های اداری

شارژ کارتریج

کارتریج مخزنی است برای نگهداری تونر پرینتر و دستگاه فتوکپی، کارتریج ها از اصلی ترین و مهم ترین مواد مصرفی ماشین های اداری به شمار می آیند، کارتریج ها به این علت دارای اهمییت زیادی هستند که نقش بسزایی در تصویرسازی و کیفیت چاپ دارند.

کارتریج ها عمدتاً به دودسته تقسیم می شوند:

۱-کارتریج جوهرافشان (کارتریج پرینترهای جوهرافشان)
۲-کارتریج لیزری (کارتریج پرینترهای لیزری)
کارتریج جوهر افشان همان طور که از اسمش پیداست به عنوان مخزن رنگ چاپگر جوهر افشان متشکل از سه رنگ آبی، قرمز و زرد و همچنین رنگ مشکی به منظور چاپ سیاه و سفید مورد استفاده قرار می گیرد و شارژ کارتریج توسط جوهر شارژ انجام می شود. کارتریج لیزری نیز مخزن تونر پرینتر لیزری است که با تونر شارژ ویا تغذیه می شود.
نکته مهم: اگر کارتریج های جوهر افشان مدتی مورد استفاده قرار نگیرند خشک می شوند و غیرقابل استفاده میشوند، در مقابل کارتریج های لیزری اگر مدت زیادی هم کار نکنند باز قابل استفاده هستند. علت این است که کارتریج های جوهر افشان با جوهر شارژ میشوند و جوهر هم مایع است و به مرور زمان خشک می شود اما کارتریج های لیزری با تونر (پودر) شارژ می شوند و خشک نمی شوند.

تعمیر پرینتر hp

تعمیر پرینتر hp
تعمیر پرینتر hp

تاریخچه شرکت hp :

شرکت هیولت پاکارد توسط دو دانش‌آموخته از دانشگاه آستنفورد و با سرمایه ابتدایی ۵۳۸ دلار پایه‌ گذاری شد.شرکت اچ پی در منطقه کالیفرنیا تاسیس شد، در حال حاضر این شرکت در بیشتر از ۱۶۰ کشور جهان فعالیت می‌کند.شرکت اچ پی  به عنوان یکی از پیشروان ساخت و تولید چاپگرهای رنگی و سیاه و سفید بین کاربران دنیای دیجیتال شناخته شده است.
تاریخ پر فراز و نشیب شرکت برای مصرف‌کنندگان محصولات این شرکت نشان‌دهنده نقش مؤثر دو نفر از موفق‌ترین مدیران در قرن گذشته است. شیوه مدیریتی و روش اداره این دو نفر می‌تواند در نوع خود نمونه باشد. ذهن خلاق و ایده پرداز هیولت در کنار مهارت‌های مدیریتی و اداری پکارد دست به دست هم داد تا مسیری تازه را در دنیای کامپیوتر باز کند.تعمیر پرینتر hp

شرکت ایران تعمیر با توجه به سابقه درخشان در زمینه تعمیرات وآموزش ماشین های اداری از قبیل :

۱) تعمیرات پرینتر
۲) تعمیرات فکس
۳) تعمیرات اسکنر
۴) تعمیرات دستگاه فتوکپی
۵) تعمیرات پول شمار
۶) تعمیرات کامپیوتر PC
۷) تعمیرات لپ تاپ

ایران تعمیر با داشتن نیروهای مجرب و متخصص خدمات شایان توجهی در تمامی نقاط تهران و شهرستان ها دارد. این شرکت در کلان شهر تهران برای تعمیرات پرینتر، تعمیرات فکس، تعمیرات اسکنر و تعمیرات فتوکپی تعمیرات کامپیوترpc، تعمیرات لپ تاپ در صورت تمایل مشتریان اقدام با اعزام نیروی متخصص جهت تعمیرات می نماید. خدماتی که ایران تعمیر برای مشتریان  در نظر گرفته شامل:

۱)  گارانتی دستگاه تعمیری در زمان معین

۲) ارائه گزارشی از سوی تکنسین ما برای مشخص شدن وضعیت دستگاه

۳) توجیه مشتریان در سرویس و نگه داری دستگاه برای افزایش طول عمر دستگاه

این شرکت خدمات ویژه برای  شرکت هایی که به صورت دوره ای با این شرکت جهت تعمیرات ماشین های اداری خود قرارداد عقد نمایند دارد که از این قرار است.تعمیر پرینتر hp

۱-ارسال پیک رایگان.

۲-حذف هزینه ایاب و ذهاب.

۳-قیمت تعمیرات تا ۲۰% پایین تر از قیمت بازار.

۴-پشتیبانی و مشاوره ۲۴ ساعته در تمامی طول هفته

۵-عیب یابی تخصصی دستگاه و اعلام شرح وضعیت به مشتری

۶-گرانتی دستگاه های تعمیری در مدت زمان اعتبار قرارداد.

تعمیر پرینتر hp