تعمیرات اسکنر hp در محل ، تعمیر اسکنر hp

تعمیرات اسکنر hp در محل ، تعمیر اسکنر hp

 

تعمیرات اسکنر hp در محل ، تعمیر اسکنر hp
تعمیرات اسکنر hp در محل ، تعمیر اسکنر hp

واحد تعمیرات شرکت ایران تعمیر از علاقمندان و افراد جویای کار جهت شرکت در دوره های آموزشی یادگیری تعمیرات ماشین های اداری دعوت بعمل می آورد.

ماشین های اداری تخصص ماست

برای اطلاع از سرفصل های دوره آموزشی و شرایط دوره بر روی لینک زیر کلیک کنید.

آموزش تعمیرات ماشین های اداری

تعمیرات اسکنر hp
تعمیرات اسکنر hp

تعمیرات اسکنر hp در محل ، تعمیر اسکنر hp

تاریخچه شرکت hp :

شرکت هیولت پاکارد توسط دو دانش‌آموخته از دانشگاه آستنفورد و با سرمایه ابتدایی ۵۳۸ دلار پایه‌ گذاری شد.

شرکت اچ پی در منطقه کالیفرنیا تاسیس شد، در حال حاضر این شرکت در بیشتر از ۱۶۰ کشور جهان فعالیت می‌کند.

شرکت اچ پی  به عنوان یکی از پیشروان ساخت و تولید چاپگرهای رنگی و سیاه و سفید بین کاربران دنیای دیجیتال شناخته شده است. تاریخ پر فراز و نشیب شرکت برای مصرف‌کنندگان محصولات این شرکت نشان‌دهنده نقش مؤثر دو نفر از موفق‌ترین مدیران در قرن گذشته است. شیوه مدیریتی و روش اداره این دو نفر می‌تواند در نوع خود نمونه باشد. ذهن خلاق و ایده پرداز هیولت در کنار مهارت‌های مدیریتی و اداری پکارد دست به دست هم داد تا مسیری تازه را در دنیای کامپیوتر باز کند

دانستنی ها:

تونر شارژ یا پودر شارژ جیست؟

تونر شارژ از مواد مصرفی پرینتر لیزری می باشد همانند جوهر در پرینترهای جوهرافشان، تونر شارژ به صورت پودر می باشند و داخل مخزن تونر کارتریج های لیزری قرار میگیرند و توسط قسمت لیزر پرینتر بر روی کاغذ قرار میگیرند و فرایند تصویر سازی را بوجود می آورند.

قطعه درام (یکی دیگر از دیگر مواد مصرفی پرینتر لیزری و دستگاه فتوکپی) می باشد که وظیفه انتقال تصویر بر روی کاغذ را دارد، در واقع تونر شارژ (پودر) را بروی سطح کاغذ انتقال می دهد، و اگر در این فرایند از تونر بی کیفیت و متفرقه استفاده شود تونر بر روی سطح درام چسبیده و قطعه فوم رولر توانایی پاک سازی سطح درام را نخواهد داشت و در تصویر مشکل زمینه زدن بوجود می آید، از این رو پیشنهاد می شود برای شارژ کردن کارتریج پرینتر لیزری از تونرهای بی کیفیت استفاده نشود.
تونر شارژ به دو صورت تونر مشکی و تونر رنگی در بازار عرضه می گردد که برای چاپ سیاه و سفید و چاپ رنگی کاربرد دارند.

شرکت ایران تعمیر با توجه به سابقه درخشان در زمینه تعمیرات وآموزش ماشین های اداری از قبیل :

۱) تعمیرات پرینتر

۲) تعمیرات فکس

۳) تعمیرات اسکنر

۴) تعمیرات دستگاه فتوکپی

۵) تعمیرات پول شمار

۶) تعمیرات کامپیوتر PC

۷) تعمیرات لپ تاپ

تعمیرات اسکنر hp در محل ، تعمیر اسکنر hp ، ایران تعمیر با داشتن نیروهای مجرب و متخصص خدمات شایان توجهی در تمامی نقاط تهران و شهرستان ها دارد. این شرکت در کلان شهر تهران برای تعمیرات پرینتر، تعمیرات فکس، تعمیرات اسکنر و تعمیرات فتوکپی تعمیرات کامپیوترpc، تعمیرات لپ تاپ در صورت تمایل مشتریان اقدام با اعزام نیروی متخصص جهت تعمیرات می نماید، مشتریان محترم میتوانند جهت تسریع در تعمیرات دستگاه خود را به این شرکت ارسال نمایند تا در مدتی کوتاه و کیفیتی عالی تعمیرات بر روی دستگاه صورت گرفته و برای مشتری ارسال گردد. چنانچه تعمیرات دستگاه در شهرستان ها باشد با توجه به شهر مذکور اگر تکنسین های ما در آن شهر مستقر باشند آن ها را جهت ارائه خدمات به محل مشتری اعزام می نماییم. خدماتی که ایران تعمیر برای مشتریان  در نظر گرفته شامل:

۱)  گارانتی دستگاه تعمیری در زمان معین

۲) ارائه گزارشی از سوی تکنسین ما برای مشخص شدن وضعیت دستگاه

۳) توجیه مشتریان در سرویس و نگه داری دستگاه برای افزایش طول عمر دستگاه

این شرکت خدمات ویژه برای  شرکت هایی که به صورت دوره ای با این شرکت جهت تعمیرات ماشین های اداری خود قرارداد عقد نمایند دارد که از این قرار است.

۱-ارسال پیک رایگان.

۲-حذف هزینه ایاب و ذهاب.

۳-قیمت تعمیرات تا ۲۰% پایین تر از قیمت بازار.

۴-پشتیبانی و مشاوره ۲۴ ساعته در تمامی طول هفته

۵-عیب یابی تخصصی دستگاه و اعلام شرح وضعیت به مشتری

۶-گرانتی دستگاه های تعمیری در مدت زمان اعتبار قرارداد.

 

تعمیر پرینتر در محل، تعمیر فکس در محل، تعمیر فتوکپی در محل، شارژ کارتریج در محل، تعمیر اسکنر در محل

تعمیر پرینتر در محل، تعمیر فکس در محل، تعمیر فتوکپی در محل، شارژ کارتریج در محل، تعمیر اسکنر در محل، تعمیرات پرینتر در محل، تعمیرات اسکنر، شارژ کارتریج، قیمت و نرخ تعمیرات پرینتر درمحل، تعمیر چاپگر در محل، تعمیرات ماشین های اداری